fbpx

Bezorging en retour

Gratis verzending beschikbaar voor duizenden artikelen vanaf €100 euro. Met uitzondering van Waddeneilanden en Douglas Schommels

Bezorging en levertijden

Levertijden zijn afhankelijk van de leverancier, wij streven er naar om jouw product binnen 5 werkdagen te versturen. Het kan gebeuren dat een product onverwachts uitverkocht is, we nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op over de verwachte leverdatum of eventueel om je een alternatief aan te bieden.

1. Bestel het artikel en kies een bezorgmethode 

2. U ontvangt een orderbevestigingsbericht

3. Wacht tot uw bestelling arriveert

4. Bestelling afgerond 

 

Verzendkosten

De prijzen zoals vermeld op de website zijn exclusief leveringskosten. De leveringskosten staan vermeld bij elk product. Deze leveringskosten zijn uitsluitend voor verzending binnen Nederland (excl. Waddeneilanden).

Bij Friesland Buitenspeelgoed hanteren we de volgende tarieven:

  • Tot €100,- betaald men verzendkosten €6,95 (MUV waddeneilanden)
  • Boven de €100,- gratis verzenden.
  • Douglas schommels transportkosten altijd €75,- (door heel Nederland, MUV waddeneilanden)
  • Afhalen producten en Douglas schommels is geen verzendkosten, wel betalen via website en mensen krijgen een bericht/telefoontje als ze kunnen afhalen.

Ruilen of retourneren van artikelen

Ben je niet tevreden over je bestelde artikel of artikelen? Of heb je per ongeluk het verkeerde besteld? Je kunt dit eenvoudig via ons onze mail indienen: info@friesland-buitenspeelgoed.nl.

Nadat je alle gegevens hebt doorgegeven, nemen wij de retourmelding in behandeling en controleren we zo spoedig mogelijk of we akkoord gaan met het retourneren van je bestelling(en).

De kosten voor het retourneren zijn normaal gesproken voor jou, tenzij je kunt aantonen dat wij als verkopende partij verkeerd hebben geleverd. In dat geval sturen wij je na akkoord een label op, zodat je het kosteloos kunt terugsturen.

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd van jouw bestelling hangt af van de beschikbaarheid van de producten en de gekozen verzendmethode. Gewoonlijk versturen wij jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen na de aankoop. De standaard levertijd binnen Nederland is 2-5 werkdagen.
Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, PayPal, creditcard, en bankoverschrijving. Alle betalingen worden veilig verwerkt.

Bieden jullie ook installatieservice voor Trampolines en Douglas Schommels?

Ja, voor bepaalde producten bieden wij een installatieservice aan. Hiervoor werken wij samen met een aantal bedrijven in onze omgeving, heeft u interesse neem dan telefonisch contact met ons op. Telefoonnummer: 0513-438081

Zijn alle producten in jullie assortiment geschikt voor kinderen van verschillende leeftijdsgroepen?

Ja, ons assortiment is specifiek gericht op kinderen van diverse leeftijden. Bij elk product staat duidelijk aangegeven voor welke leeftijdsgroep het geschikt is. Wij adviseren ouders altijd om toezicht te houden bij het gebruik van het speelgoed, vooral bij jongere kinderen.

Bieden jullie garantie aan op speelgoed?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Hulp nodig?

  • Marconiweg 20 8501 XM Joure
  • 0513438081
  • info@friesland-buitenspeelgoed.nl

Volg ons

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.

Winkelwagen
Inloggen

Nog geen account?

0 artikelenWinkelwagen